137b0X0:  Parachute Panic Java Mobile Game - بازی جاوا موبایل
سرگرمی
سرگرمی،تفریح،کتاب،بازی،کنسول بازی

این بازی با بیش از 4 میلیون دانلود برای کاربران گوشی آیفون و یکی از بازی های موفق در سال 2009 بازی سازان را بر آن کرد تا برای گوشی های دیگر نیز بازی را سازگار کنند. بازی زیبای Parachute Panic وحشت چتر نجات یکی از بازی های محبوب آیفون محسوب می شود که با لمس صفحه موبایل میلیون های آدم چتر بازی را تجربه کرده این و اکنون نوبت شماست که این بازی را امتحان کنید.
شما در این بازی جاوا می بایست چتر بازهایی که از هواپیما فرود می آیند به سمت کشتی که روی دریا شناور است بکشید تا درون آب نیافتاده و غرق نشوند. هر چتربازی که شما نجات می دهید به امتیاز شما خواهد افزود. وب سایت فری دانلود رایگان نرم افزار بازی موبایل زیبای Parachute Panic را با فرمت جاوا برای موبایل با صفحه نمایش های 128x128, 128x160, 176x204, 176x208, 176x220, 230x300, 240x320, 240x400, 240x432, 320x240, 360x640, 480x800 تهیه دیده است.

Parachute Panic Java Mobile Game - بازی جاوا موبایل وحشت چتر نجات



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 1 اسفند 1389برچسب:,
ارسال توسط امیر

یکی از بازی های دوست داشتنی در دوران بچگی نقطه بازی بود که با یک ورق و خودکار هیجانی به بچه ها میداد که از هر بازی دیگری سرگرم کننده تر می نمود. اکنون ما بازی این سرگرمی دوران کودکی را بر روی کامپیوتر با همان هیجان و انواع مختلف آن به اشتراک عموم گذاشته است.
 GridLines یک نوع پازل می باشد که با رسم نوبتی خط و وصل کردن نقطه ها تشکیل مربع داده و کسب امتیاز کنید و هرکسی مربع های بیشتری در پایان وصل تمام نقطه ها تشکیل دهد برنده است. حالت کلاسیک و گرفتن پاداش که هر مربعی یک امتیاز خاص خود را دارد، همچنین حالت دلخواه که امکان رسم مدل های دلخواه بازی را به شما می دهد.

GridLines GridLines GridLines GridLines

 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 1 اسفند 1389برچسب:,
ارسال توسط امیر

ویژگی ها کلیدی نرم افزار :
- گرفتن بک آپ از رجیستری ویندوز
- پاکسازی رجیستری ویندوز
- یکپارچه سازی رجیستری ویندوز
- مدیریت برنامه های استارت آپ
- پاکسازی هارد دیسک
- یکپارچه سازی هارد دیسک
- بازیابی اطلاعات پاک شده از روی حافظه ها
- بهینه سازی حافظه سیستم
- خاموش کردن اتوماتیک سیستم در زمان مشخص
- مخفی سازی فایل و فولدر
- قفل گذاری و بازکردن قفل برای اجرای نرم افزارها
- بهینه سازی با یک کلیک
- و...

 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 1 اسفند 1389برچسب:,
ارسال توسط امیر

زبان جاوا اسکریپت یک زبان اسکریپت نویسی است و این زبان برنامه نویسی جذابیت خاصی دارد و جزء زبان های برنامه نویسی طراحی صفحات وب می باشد.این کتابی که گذاشتم میشه گفت آموزش کامل جاوا اسکریپت هست و به خوبی این زبان برنامه نویسی را آموزش داده است.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 1 اسفند 1389برچسب:,
ارسال توسط امیر

قصد داریم تا اینبار یک ترفند فوق العاده را برای شما معرفی کنیم. مطمئنأ برای شما نیز پیش آمده که دوست داشته باشید گاهی ناشناس بمانید. این ترفند روشی را به شما معرفی میکند که میتوانید پیام کوتاه متنی SMS ارسال کنید به شکلی که شماره شما برای فرد مورد نظر نمایش پیدا نکند و کاملأ مخفی میمانید. این ترفند خصوصیاتی دارد که باید گوشی فرستنده و دریافت کننده آن را دارا باشد. پیشنهاد میکنیم این ترفند را حدأقل یکبار تست کنید تا نتیجه را ببینید.
ابتدا به این نکات دقت کنید:
این ترفند تنها روی گوشی هایی قابل اجراست که قابلیتی به نام Email gateway را دارا باشند. گوشی هایی که این قابلیت رو دارند اکثرأ سونی اریکسون هستند همانند W800 , W810 , W550 ,K750 , K700 , S700 و ... .
برای استفاده از این ترفند باید هر دو گوشی فرستنده و دریافت کننده قابلیت Email gateway را دارا باشند. پس پیش از هرکاری این موضوع رو یقین پیدا کنید.
اکنون همانند دستورالعمل زیر مراحل را طی کنید ، تنها ممکن است بسته به تنوع گوشی شما مقداری تغییرات وجود داشته باشد:
ابتدا از منوی اصلی وارد قسمت Messaging شوید. سپس به قسمت Settings رفته و به بخش Text Messaging وارد شوید. در قسمت بعد به Email gateway رفته و شماره فردی که میخواهید SMS را برایش ارسال کنید را وارد کرده و Add کنیم.
حالا به عقب بازگردید ، پس از وارد شده مجدد به بخش Messaging ، قسمت Write New را انتخاب کنید. Text Message را انتخاب کنید ، متن مورد نظر را تایپ نمایید و Continue را انتخاب کنید. اکنون گزینه اول یعنی Enter Email Address را انتخاب کرده و ایمیل info@example.com را وارد نمایید. در پایان پیام را ارسال کنید.
اکنون فرد مورد نظر به هنگام دریافت پیام به جای شماره شما آدرس ایمیلی که وارد کردید را مشاهده خواهد کرد.




تاریخ: یک شنبه 1 اسفند 1389برچسب:,
ارسال توسط امیر
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 3
بازدید کل : 3
تعداد مطالب : 185
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1


آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 3
تعداد مطالب : 185
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

cache013last1394657645